مردی که نمی خندد

فقط، کمی تا سپیدی راه هست...

مردی که نمی خندد

فقط، کمی تا سپیدی راه هست...

بی عکس و خاطره ای حتی ...!

ما ...

نه عکسی کنار هم داریم ...

نه ...

سفری فراموش نشدنی ...

نه حتی ...

فراموش شدنی !

نه شبی ...

کنار دریا

زیر نور مهتاب ...

نه ستاره ای با هم شمردیم ...

نه خوابی کنار هم دیدیم...!

با این همه ...

همان شور و اشتیاق کم عمق

آن لبخند زیبا ...

آن عکس کودکی

گوشه گنجه تنهایی

مرا برای هیمشه بس است ...

تا هزار سال  تنهایی ام

خاطره ای در ذهنم نقش بندد

که با تمام نداشته هامان

از خاطرم نمی رود ...!

نظرات 18 + ارسال نظر
فریاد شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ http://faryad80.blogsky.com/

خاطرات هرگز از یاد نمیروند فقط خاطرشان کمرنگ میشود

کلبه ی تنهایی من شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ http://kolbeyetanhaiyeman.blogsky.com

..........!!!

هفشجانِ من یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ق.ظ http://hafshejaneman.blogfa.com

عالی بود

ممنون هفشجانی عزیز
زبونتون خیلی باحال بود کلی حال کردم
ممنون که می خوای زبان و هفشجانت و حفظ کنی و به همه نشون بدی...

هفشجانِ من دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ق.ظ http://hafshejaneman.blogfa.com

مرسی داداش

ساناز شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ http://khise-khis.blogsky.com

حتی وقتی سر اسباب بازی ها موهایم را می کشیدی
برایم خاطره ای شیرین است...

این من من شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ب.ظ

وقتی که تو نیستی
دنیا
چیزی کم دارد،
مثل کم داشتنِ یک وزیدن، یک واژه، یک ماه.

...من فکر می کنم در غیابِ تو
همۀ خانه های جهان خالی ست،
همۀ پنجره ها بسته است،
اصلاً کسی
حوصلۀ آمدن به ایوانِ عصرِ جمعه را ندارد.
پرده هایی که پیدایند
یک جوری شبیه دیوار دیده می شوند.

قوی سفید جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ق.ظ http://www.ghoo10.blogsky.com

سلام
مثل همیشه بی نظیر...دل نشین..!!
بعضی وقتا کم اهمیت ترین اتفاقا هم واسه ادم خاطره میشن!وقتی از کسی باشن که تو عاشقش باشی...همه چیز خاطره میشه..حتی یه لبخند کوچیک..
حیف..حیف..

سلام قوی سفید
ممنون که بازم سر زدی
بله ...
حیف...

xavista جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ق.ظ http://xavista.blogfa.com

slm ziba bood

ممنون عزیز
وبلاگتون کامله، ممنون
البته من یه منچستری هستم ولی از حضور شما خوشحال خواهم شد
باز هم ممنون

نوید جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ

لبخند های زیبا و پر معنا
قلبهای بیصدا و تنها
هزاران هزار سال ...
هیچ نتواند آن ها را
دوباره ...
خوش بحال آنها که همیشه در ذهن ها ماندگارند
و در زندگی واقعی نا ماندگار
کاش این ادمها جیره بندی نمیشدند
و مال ما بودند تا ابد الدهر

درود بر نوید عزیز
والا چی بگم برادر...!
ممنونم که من رو می خونی و برام کامنت مینویسی...
کاش این آدم ها به خاطر لحظات زیبایی که به ما داده اند خوشبخت،شاد و پیروز باشند...
حال...
مال هر کسی هستند و هر کجا که باشند،خیلی فرق نمی کنه...
شاد زی و دیر زی

نوید جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ب.ظ

از نظر من فرقش دوتاست پسر شرقی
وقتی مال ما هستند این خوشبختی دائما در کنار ماست و لحظه لحظه پر شورتر خواهیم بود ؛ مشکل اونجاست که با این جنس آدما نمیشود برابر انرژی به اشتراک گذاشت؛ همیشه کفه پر ترازو میشوند ؛ تلاش ما برای شادی آنها به میزان ما...

شراره سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ

کاش میدانستی در پس بی خاطرگی
خاطراتیست که بر ذهن و جانم حک شده

شبهای تنهایی دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ

از کجا میدانستی آن دَم
که روزی دلتنگت میشوم !؟
کاش فالم را کامل میگفتی تا بدانم
کی،کجا؟؟؟
میروی از یادم

علی چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ب.ظ

دنیا را بغل گرفتیم
گفتند امن است هیچ کاری با ما ندارد
خوابمان برد
بیدار شدیم
دیدیم آبستن تمام دردهایش شده ایم
"حسین پناهی

نازنین جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ http://www.092290n.blogfa.com

بی نظیر و فوق العاده
اما من اگر بودم همه چیز را از یاد میبردم

نوید پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

...
کاش همین دوست داشتنِ بی‌خودی هم نبود
حالا هی باید بری یه جای خیلی دور
خسته‌خسته رویاهاتو از اینور و اونور جمع کنی
بیاری تا برسی به یه اومدن که تازه اولِ رفتنه
می‌فهمی چی می‌گم؟
هیچ‌کی نفهمه، تو می‌فهمی "ری‌را"
...
من دلم یه جای آبیِ مایل به زندگیه
هر جا که تو باشی
بگو اونور هر دریا ... دور، من میان باهات

سپیده سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ب.ظ

تمام نا تمام من با تو تمام می شود ...
کاش نیمه گمشده همیشگی می ماند...
عشق های پاک بدون خواب تا ابد ماندگارند بر جان ما...
کاش بودنی بود دوباره برای تمام رفته ها

سمیرا پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ب.ظ

تکلیفِ تمام ترانه‌های من
از همین اولِ بسم‌اللهِ بوسه معلوم است
سلام، یعنی خداحافظ!
خداحافظ جایِ خالیِ بعد از منِ غریب
خداحافظ سلامِ آبیِ امنِ آسوده
ستاره‌ی از شب گریخته‌ی همروزِ من،
عزیزِ هنوزِ من ... خداحافظ!

درود
خیلی خوب بود و عمیق به خصوص خداحافظ جایِ خالیِ بعد از منِ غریب...

سپاس

سمیرا پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ق.ظ


تو... دخترِ به هفت‌آسمانْ شُسته‌ی من
رازهایی از این دست
دریابانِ دیدگانِ من‌اند
که هنوز
شاعرترین شبانه‌خوانِ سَحرگاهِ بوسه‌ام.
چرا چانه می‌زنی؟
من هرگز به پُرسندگانِ از چرا شکستنِ خویش
حساب پس نخواهم داد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد