مردی که نمی خندد

فقط، کمی تا سپیدی راه هست...

مردی که نمی خندد

فقط، کمی تا سپیدی راه هست...

جنونی تازه ...............

گیرم که بانی ِ این راه نارَس منم

گیرم که بار ِ تمامی گناهان عالم به دوش من

....................

حالا تو بگو این بار

به جای گریه های من

وجودم گوش شد و منتظرم

با توام هان .......!؟

این آمدن و نماندن که چه ؟

آمدی تا این دل بی قرار را بی خانه تر کنی .....!؟

آمدی تا گناه دل تنگت را به جان ِ مردهُ من بیاندازی؟

نمی دانم .....

به تردید آمدی و به تردیدی سخت رفتی .........

امروز .............

تردید شدم از تو

خسته ام به تمامی

منتظرم بگو

هنوز گوشم از یاوه های تو پر نشده

آزاد تر بگو

هنوز با توام بگو ................

با تو چه کنم؟

چگونه آرام بگیرد این من ِ طوفانی؟

اکنون..........

زمزمه واریست بر لبم در جنونی بی دریغ

تا همیشه....

تو را از یاد خواهم برد

تو را از یاد خواهم برد

تو را از یاد خواهم برد................................!؟

هه........!

نظرات 3 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:37 ق.ظ

س ل ا م , رفیق!
.
.
.
آسمان گو همه ابر، ابرها گو همه باران، باران، باران... اما چه توانند کنند با حریقی که بر افروخته از سینه ی من؟!

[ بدون نام ] شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ب.ظ

............................................سلام های بی جواب!

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ق.ظ

هرگز ...

تو را از یاد نخواهم برد

تو را از یاد نخواهم برد

تو را از یاد نخواهم برد................................!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد