مردی که نمی خندد

فقط، کمی تا سپیدی راه هست...

مردی که نمی خندد

فقط، کمی تا سپیدی راه هست...

تمام راه ها به تو ختم می شود...!

امشب این راه مه گرفته

به جایی ختم خواهد شد

که فردایش جنگی آسان در پی دارد

و من ....

تنها سرباز این جنگ

در صف پیاده خواهم بود

بی اسب و بی نفر ....

خسته ، زخمی....

با شمشیری که فقط دسته وغلافش باقی است

اینکه فردا چه خواهد شد

دیگر آزارم نمی دهد

چرا که ....

سال هاست مرده ام و می دانم

مذبوحانه سر را بالا گرفته ام

چرا که می دانم

دیگر نفسی برای این پیاده باقی نمانده

این جنگجوی نا بلد می داند

رقیبش با سربازانی بی شمار ....

آنهم سواره ....

با شمشیر های آماده ....

پای به میدان خواهد گذاشت .

 

           .................................................

من....

سال هاست که شکست خورده ام

و فردا با پرچمی سفید

پیش خواهم آمد

و شکست را به تمامی ....

با صدایی بلند ....

به خفت.....!

اعلام خواهم کرد .

چرا که می دانم

این راه تاریک را

دیگر هیچ آفتابی روشن نخواهد کرد .

و این پایان جنگ خواهد بود :

حبس تا ابد ....

در زندانی که در و دیوارش ...

بوی تند آرزوهای ناکام و نا فرجام می دهد..... !

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی نوروزی سیبنی (عدنان) شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ب.ظ http://www.taranegi.blogfa.com

سلام حامد جان
خوب بود داری پیشرفت میکنی
با ترانه ای به نام ناقوس به روزم و منتظر حضور و نقد و نظرات شما هستم

پشت ِ اون مَردُمَکای ِ چشم تو
یه جزیرَس پُر ِ چیزای ِ قشنگ
منو تو قایق ِ دستامون - ببین..!
داره می رقصه کِلیسای ِ قشنگ


واسه ته مونده ی این گلو بپَر
روی برج دینگ و دونگِ ناقوس
تو به جای من بخون عروسکم
تو شبای خلوتِ اقیانوس

به امید دیدار

مهدی نوروزی سیبنی (عدنان) دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:20 ق.ظ http://www.taranegi.blogfa.com

سلام حامد جان
متاسفانه وبلاگ هادی فیلتر شده و من نمیتونم بهش اطلاع بدم . ضمن اینکه بهش خیلی خیلی سلام برسون . به روز کردن منو خبر بده .
با ترانه ای به نام ناقوس به روزم و منتظر حضور و نقد و نظرات شما هستم

پشت ِ اون مَردُمَکای ِ چشم تو
یه جزیرَس پُر ِ چیزای ِ قشنگ
منو تو قایق ِ دستامون - ببین..!
داره می رقصه کِلیسای ِ قشنگ


واسه ته مونده ی این گلو بپَر
روی برج دینگ و دونگِ ناقوس
تو به جای من بخون عروسکم
تو شبای خلوتِ اقیانوس

به امید دیدار

ابوالفضل سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ب.ظ http://enseraf.blogsky.com/

تمام راه ها به تو ختم می شود...!

البته اگر راهی باقی مانده باشد

باقی گذاشته باشند

تازه

اگر ختم شود

کاش تمام راه ها به تو ختم میشد

کاش تمام راه ها به ...

کاش تمام ...

کاش ...

http://enseraf.blogsky.com/

سلام عزیز
من رو شرمنده کردی که اینقدر وقت گذاشتی و جواب دادی
سپاس رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد