مردی که نمی خندد

فقط، کمی تا سپیدی راه هست...

مردی که نمی خندد

فقط، کمی تا سپیدی راه هست...

هنوز....

حالا ، باز هم آمدم

ماندم ، خواهم ماند

ولی نمی دانم

من نشانی خواب و خاطره را از یاد برده ام

یا دیگر از تو نشانی نیست!

مگر قرار ما پس از آن روز سخت ،

به روز دلتنگی و کوچه ُ همسایه نبود؟!

شاید....

امروز باز هم چالوس و پیچ ها را

برای هزارمین بار مرور خواهم کرد...

فقط نمی دانم از چه تنها باز گشته ام

نمی دانم پیچ جاده تو را با خود برد

یا خیال رفتن به جایی دور!

ولی حالا که فکر می کنم

یادم می آید که

خواهرم تو را دیده بود ، دیروز...

من هم که تو را و رنگ روسریت را

از یاد نبرده ام.....

هنوز لبخند محوت....

هنوز نگاه گرمت....

هنوز....

و هزاران هنوز دیگر !

حالا برای هزارمین بار ،

از چالوس و پیچ هایش

تنها به خانه بر می گردم !
شاید که خاطره ات را به خیال

تصادفی سخت....!

بمیرانم.

تا کدام روز بیاید و

پای در سفر هزار و یکم بگذارم!

نظرات 8 + ارسال نظر
روزنامه مهر جوان جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.mehre-javan.blogsky.com

با عرض سلام و احترام

نخستین روزنامه ی الکترونیکی در زمینه فرهنگ و موسیقی
با عنوان مهر جوان افتتاح شد.

سردبیر مهر جوان از شما جهت بازدید روزانه از این روزنامه الکترونیکی
دعوت به عمل می آورد.

آدرس مهر جوان: http://www.mehre-javan.blogsky.com

( مدیریت سامانه مروارید سابق، وبلاگ مشهور سال 1386 )
با تشکر ... سردبیر مهر جوان

عنان جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:33 ب.ظ http://www.adnan1984.blogfa.com

سلام حامد جان
کار خوبی بود
فکر میکنم از چالوش و پیچهایش که برای بار دوم تکرار شده بود اضافیه ، حذفش کنی قشنگتره .

حالا برای هزارمین بار
تنها به خانه بازمیگردم

سلام مهدی جان ممنونم که بهم سر زدی.بابت نظرتم ممنونم.

عدنان یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.adnan1984.blogfa.com

به قبرستان سری زدم
شاید به اشتباه بمیرم
تاهم بستر زمینی باشم که بکارتم را دوست داشت
و با من هم بستر نشد
شاید موریانه شدم
و سفر به اعماق دوستت دارم را تجربه کردم
راستش از تونل وحشت نمیترسم
حتی اگر استخوان گلوی اسکلتی را قورت داده باشم
چیزی برای وحشت کردن نیست
اینجا همه چیز خوب است
دلم برای کسی تنگ نمیشود
وبرای کسی گریه نمیکنم
گریه
گریه
گریه
چیزی برای گریه کردن نیست
خوبم
نمیخندم اما خوبم
گریه نمیکنم
خوبم
خوبم،خوبم...
از اینجا به بعد سپید میپوشم
از اینجا به بعد بهترم
از ایجا به بعدمیخندم
زمین به عروس زیبایت سلام نمیکنی ؟

۱۹.۷۵ سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:23 ب.ظ

چالوس یاداور درد پنهان است؟

نظرات خصوصی را فعال کنید.

۱۹.۷۵ یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ق.ظ

نظرات خصوصی را فعال کن لطفا

سلام.
یکم صبر کنید بلد نیستم.

هادی یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:14 ق.ظ http://poozkhand.blogsky.com/

همینو ادامه بده. شعرت نسبت به روزهای اول خیلی رشد کرده. داری شاعر میشی

۱۹.۷۵ سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:46 ب.ظ

منتظرم

سلام. متاسفانه blogsky نظر خصوصی نداره. شما نظر بده من تایید نمی کنم. فقط می خونم اینجوری انگار خصوصیه

M دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ب.ظ

:-(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد