مردی که نمی خندد

فقط، کمی تا سپیدی راه هست...

مردی که نمی خندد

فقط، کمی تا سپیدی راه هست...

بانو - نخستین هذیان

پیش نوشت:نوشتن را آغاز کرده­ام.هرچند نمی­توان به تمامی راز دل را بر روی یک صفحۀ HTML خواند یا نوشت.

بانو،پس نگاه سختت کدام حرف مرا به سخره گرفته ای

بانو،پس دستان سردت کدام کینه و کنایه را بهانه کرده ای

از همان غروب اردیبهشت بود

که نگاهت به زردی خزان می ماند

با رفتنت،با دیگر نیامدنت

باز شهر تاریک و کوچه ها خسته و ملتهب از این همه انتظارند

باز خسته ام،خسته

باز می گریم و کوچه را در راستای برگشت

از نو نظاره می کنم

باز بر می گردم و از نو تکرار می کنم

آه بانو،بیا و از نو همسفرم باش

برگرد و به تک شاخهُ گلی گره از این قفل بسته بگشا

برگرد و به من بگو که اشتباه کرده ام

که خانه هنوز همان خانه است و

هیچ فرقی نکرده است

که دستانت هنوز گرم و عطر هزار بهار را به همراه دارد

آه،

بانو..............................

نظرات 7 + ارسال نظر
هادی شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:59 ب.ظ http://poozkhand.blogsky.com

امیدوارم دووم بیاری.زیاد میان ولی زیادتر میرن.

آقا مرسی که سر زدی.بهت سر می زنم.

یاس شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:29 ب.ظ http://gheddis.blogsky.com

سلام عزیز
امیدوارم موفق باشی
از این تیکه ی نوشته ات خیلی خوشم اومد برگرد و به تک شاخهُ گلی گره از این قفل بسته بگشا
شاد باشی سال نو رو هم پیشا پیش تبریک می گم

حرفات باعث دل گرمیم شد
خیلی ازت ممنونم
به زودی شعر دومم رو هم میذارم
عید شما هم مبارک

سارا شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.afsos.blogsky.com

سلام ورودشما به گروه وبلاگنویسان تبریک میگم سال نوهم مبارک شادباشین وموفق وبلاگتون زیباست

یونس سلیمانزاده دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:25 ب.ظ

اقا راستشو بخوای خیلی حال کردم با کارت گرچه مثل همه شاعران ۱۰ سال اخیر یکم دلگیره ولی حس قشنگی داره راستی حامد چرا اخیرا شعرا اینقدر ناراحتن؟ ادامه بده حامد جان شاید یه روزی تاگور (شاعر هندی) شدی گرچه من دوست دارم اقبال لاهوری باشی میدونی که فرقشون چیه؟

از اینکه شعرم رو خوندی ازت خیلی ممنونم.
دوست دارم ببینمت و حضوری درباره ی این مسایل حرف بزنیم.

hanie سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:24 ب.ظ

fogholaade bood

ساناز یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ http://khise-khis.blogsky.com

گریختن تنها راه از یاد بردن نیست
بایست!

الیس چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ق.ظ http://alisah.blogfa.com

سلام...میشه خواهش کنم بگین متولد چه ما هی هستین مخاطب شعرتون کیه؟

سلام
فروردین
در این شعر که شما کامنت گذاشتین کسی بوده که دیگر نیست...!
در ضمن بخش نظرات وبلاگتون مورد داره
نمیشه توش ثبت کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد